Nattmänniska, ja

Orka att jag fortfarande är vaken.. Men är tvungen, först väntade jag på att det nya avsnittet av Vampire Diaries skulle komma, herregud vad gryyyyymt det var! Skojar inte, längtar så mycket tills avsnitt 11 kommer.. Sedan har jag suttit och nötat twitter en bra stund för att typ, skriva med Ian och dom hehe, och jag har även startat om den senaste Pirates of the Carabbean filmen fyra gånger ikväll/inatt. Skulle somnat för länge sedan egentligen, har varit jättetrött men har suttit och druckit hallonsoda hela tiden så nu är jag pigg! Men ska nog försöka sova snart ändå, när filmen är slut tror jag. Seeeeeeya!
HEJ JAG DÖR OM OCH OM IGEN. Så himla underbara va, får paniiiiik. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Should I remember you?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback