Jag orkar inte

Ska på konfaläger imorgon som varar under hela helgen.. Orkar verkligen inte, har ingen som helst lust att åka. Måste packa all skit man ska ha med sig osv, så är det så dumt med tiden också, vi ska samlas vid kyrkan 16:45, och vi slutar skolan 10 över 3 imorgon.. Så ska jag ta bussen hem, äta, packa och allt sånt där, sedan ta bussen till nol igen då. O R K A R I N T E! Jag har sån lust att bara skita i allt och inte konfirmera mig, eller hur det nu stavas. Anyways, dagen har väl varit som alla andra? Bortsett från att jag försov mig, och somnade om en gång till så vaknade vid 11-12.. Så stannade jag hemma. Och har suttit och kollat på TVD & OTH hela dagen. Pappa köpte kebabrulle förut också, såååå gott! Men nu ska jag kolla TVD. Puss
Du är världens finaste.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Should I remember you?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback