Everyday I'm shuffling

Hej på er! Var ute en snabbis förut och träffade Linus, Colin och Jonatan i någon minut. Skulle egentligen ha kollat på deras träning men det orkade jag inte.. Min mobil hade dött också så var tvungen att gå hem och ladda den. Just nu lyssnar jag på go musik samtidigt som jag shufflar! Oh yeah. Ska snart äta något, är så hungrig! Ska snart börja uppdatera mer om dagen, får se när jag har tid att börja blogga på "allvar" igen. Imorgon är det träning från 5 till 9, waa.. Jobbigt men kul! Kom på en till sak precis. Var på min gamla skola idag för att prata med rektorn! Ska byta tillbaks dit. Och träffade även gamla klasskompisar, riktigt roligt! Har ingenting mer att berätta om så vi hörs.. Nej, jag vet inte när men någon gång! Love
Jag bjuder på en sten gammal bild! Två år sedan, något sånt.. Liten fjortis var man då osv. :))))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Should I remember you?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback