You better be ready

Kom hem för ett tag sedan, runt 3-4. Försökte att blogga från Kim's iPhone förut, men nä den ville inte.. Fick med mig tre tröjor och en BH hem! Lalala.. Vad mer ska jag skriva om? Har verkligen bloggtorka, ahahah.. Men senare vid sju blir de träääääning, wej! Då får jag iallafall något att göra, riktigt tråkigt att bara sitta hemma faktiskt hela dagarna, när alla andra är i skolan. Ärligt talat så hade jag hellre haft lektioner, än att sitta här hemma och ruttna framför datorn. AJAJAJAAJAJ. Puss!
Extremt liten bild haha


Kommentarer
emmiis

du är fjors om någon! <33333

Datum: 2012-03-01 | Tid: 21:29:57
Blogg: http://emmaahakanson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Should I remember you?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback