Goodmorning!

Sovmorgon, äntligen! Börjar kvart över 9, så de är najjs. Jag ska börja fixa mig strax, vid 8 ungefär. Sitter förövrigt och kollar på Mr. Bean right now! Haha.. Men det är standard, att glo på barnprogram @ tha morning! Efter skolan ska jag iallafall in till stan för att möta Linda, och så sover jag hos henne ikväll! Kommer säkert upp massa bilder senare, haha brukar det ju göra i alla fall. Skulle åkt in till stan med tjejerna egentligen men eftersom jag och Linda snackade och att jag ska sova hos henne så blev de inte så.. Men aja, måste bara ta upp en sak som jag stör mig så groooovt på! Att om man till exempel, skriver hjärtan med en kille, då ska verkligen ALLA börja fråga en jävla massa som "Gillar du honom? Lös dåååå" asså på allvar? Så jävla skämmigt bara, för er då alltså. Man gillar inte en kille/tjej bara för att man skriver hjärtan med personen? Seriouslyyyyy. Ja men snälla då, kan inte jag få lösa varenda kille som jag någonsin skrivit ett hjärta till? :) Men det var väl allt, haha.. Ha dee!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Should I remember you?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback