Baby förlåt mig

Hello! Förlåt för grymt dåligt uppdatering, ska bättra mig, haha.. Men iallafall, idag har jag inte gjort så mycket? Var hemma från skolan för att min familj fått magsjuka, wej. Imorgon ska jag iallafall till skolan snabbt och hämta alla mina grejer från mitt skåp, byter skola på onsdag!!!! Sjukt gött är det. Mycket närmare till skolan då, tar ungefär tre minuter för mig att gå till skolan numera, så de är najjs! Just nu sitter jag och lyssnar på låtarna från Melodifestivalen 2012 på spotify, rätt najs det med att dom kommit ut nu. Helgen var rätt tråkig, förutom i lördags då vi hade träning, den var chill! Var inte så många som var där då heller, hade ju varit roligare om de andra också kom men de var ändå skönt. Aja, nu ska jag dra ner till torget tror jag, CANDYYYY SUGEN. Puss.
Go kille! Oh yeah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Should I remember you?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback